HEDEFLER
. Öğrenciler bilgiyi tüketen bireyler konumundan çıkarak, bilgiyi üreten, bilgiyi değiştiren, kaynağını sorgulayan aktif bireyler olurlar.
. Disiplinler arası bütünlük olması nedeniyle öğrencilerin farklı becerilerinden yararlanılacak, bilinmeyen yönleri keşfedilebilecek.
. Öğrenciler öğrendikleriyle gerçek hayat arasındaki bağlantıyı daha iyi anlayacak ve günlük hayat problemlerine çözüm bulacaklar.
Bilişim alanlarına karşı ilgi duyacak ve özgüvenleri artacak.
. Ayrıca öğrencilerin sorumluluk alacağı projede; işletmeler ve yerel makamlarla işbirliği içinde; sorunların farkında ve günlük yasam problemlerine çözüm bulan, girişimci beceriler kazanacaklar.
. Web 2.0 uygulamalarını kullanan öğrenciler; öğrenim hayatlarında ve ileriki yaşamlarında dijital okuryazar, aktif ve katılımcı bireyler olurlar.
. İletişim becerileri gelişirken; kültürel etkileşim de gerçekleşecek.
. Öğrenciler diğer öğrencilerle buluşacak ve konuşacak böylece iletişim becerileri gelişirken farklı bireyler ve kültürleri konusunda bilgi sahibi olacak; kültürel etkileşim vasıtasıyla da kültürlenme gerçekleşebilecektir.
. Öğrenciler, diğer ülkelerdeki/şehirlerdeki salgın ve salgına yönelik yapılan çalışmalar hakkında bilgiler edinecek.
. Çalışmalarını diğer gruplarla nasıl paylaşacaklarını öğrenirler.
. Proje sonunda proje ortaklarının ortak kararıyla belirlenecek ortak bir ürün (e-dergi, e-kitap,e-hikaye veya video...vb) hazırlanacak.
Proje İçeriği İçin TIKLAYINIZ.